torstai 12. elokuuta 2010

Tervetuloa Pihlajan katveeseen!



Olen tätä jo pitkän aikaa suunnitellut, miettinyt ja pohtinut, että josko mulla ois tarpeeksi aikaa ja inspiraatiota blogeiluun. Tänään sen päätin: tästä se alkaa, minun blogini. :)


Blogin nimi kertoo asumuksestamme metsän keskellä sekä pienestä tytöstämme.

Punainen tupamme Onnela sijaitsee hyvin korvessa ja täällä on tilaa temmeltää. Talo on 1900-luvun alussa alunperin tehty, mutta on sen jälkeen kokenut monenmonta muutosta ja laajennusta, ja ainahan sitä löytyy remontoitavaa ja laitettavaa jatkossakin.


Tässä blogissa kirjoittelee kotiäiti (28v), jonka päivät täyttyvät Pimpula-tyttären(06/09), mies K:n ja kolmen koiran kanssa touhuamisesta. Lisäksi tällä äidillä löytyy innostusta sisustamiseen, matkailuun, tuunailuun, vanhoihin tavaroihin, shoppailuun, koiraharrastuksiin, kokkailuun, valokuvaamiseen ja ylipäätänsä vaan haaveiluun sekä suunnitteluun. Yleensä ottaen olen aina menossa ja mulla on monta projektia kesken. :)
Jos juttuni eivät käsittele mitään edellä mainituista, on sekin vaan ihan normaalia minua. :)


Tervetuloa kyytiin!

2 kommenttia:

  1. Nyt vasta löysin tämän! Whaat! Yritän tämän viikon aikana lukea kaikki! :)

    VastaaPoista

Kaunis kiitos kommentistasi! ♥