tiistai 24. elokuuta 2010

Me&i syksy 2010

Mä oon sunnuntaina menossa ekoille syksyn Me&i kutsuille ja sitten parin viikon päästä mulla olis itsellä myös sellaiset. Joten pitäähän sitä vähän haaveilla ja suunnitella tässä että mitä oikein haluaisi.


Lasten paidoista ja tunikoista eniten miellyttävät nämä:


näistä molemmat ovat omalla tavallaan sen verran ihania, etten tiedä kumpa on kivempi. :)


Myös nämä kaksi tunikaa ovat kumpakin kivoja, mutta kallistuisin sinisen puoleen tällä hetkellä.



Tämä tunika on aika kesäinen, mutta printeiltään ja väreiltään tosi suloinen!



Nämä kaksi ovat molemmat myös suloisia, mutta enkelipaita taitaa tässä kohdin viedä voiton, selässä olevat siivet ovat niin söpöt.


Lasten housuista silmää miellyttivät nämä legginssit ja limet sekä roosat housut.






 Pikkuvauva-osastolla oli myös suloisia printtejä, josta tuo kärpässieni on aivan yli-ihana!



Äiti-mallistosta mua eniten kiinnostaa  nämä kaksi tunikaa:


ja tämä enkeli t-paita

sekä lisäksi nämä housut.

Katsotaan sitten miltä nää näyttää livenä ennenku teen hankintoja. Ja pitäähän sitä ehkä myös kukkaroon kurkata. :D

4 kommenttia:

  1. Oi, kun kivoja vaatteita! Erityisesti ihanuudellaan pistivät silmään sininen sudenkorentotunika, kukikas tunika ja sienihaalari. Minä(kään) en ole koskaan ollut Me&I-kutsuilla, kerrohan sitten millaisen oloisia vaatteita ovat :)

    VastaaPoista
  2. mä oon ollut aiemmin kutsuilla ja meiltä löytyy noita vaatteita.. ovat kaikenkaikkiaan hyvänlaatuisia ja kestäviä. Nyt laatukin on taas palannut parempaan suuntaan kuin missä välillä kävi.
    mutta katsotaan nyt siis mitä tulee ostetuksi.:)

    VastaaPoista
  3. Samaa mieltä oon Sode sun kanssa että laatu on taas parempaa kuin ennen. Mua harmitti kauheesti että toi vaaleensininen koira tunika olikin tunika eikä paita. Olisin niin halunnut sen pojalla. E:lle ostin sen kärpäsieni haalarin, se on vaan niin ihana! Toivottavasti on kivat kutsut!

    VastaaPoista
  4. just tuon takii mäkin niin ootan et nään nää livenä..kun kuva ei aina kerro kaikkea! niin tuo kärpässieni! :) varmasti ihana!

    VastaaPoista

Kaunis kiitos kommentistasi! ♥